Cum eviti problemele atunci cand refaci pardoseala unui birou
Refacerea pardoselii unui birou poate fi o adevarata epopee: o groaza de provocari de concept si de design, un amalgam de cerinte si date tehnice, ca sa nu mai vorbim despre organizarea intregului proces.
Bineinteles, cea mai usoara cale de a reface pardoseala unui birou este organizarea.
Pasii unei planificari eficiente – Decide ce vrei
Planificarea incepe cu stabilirea unor concepte de baza:
Vrei un open space sau birouri separate? Sau o combinatie intre aceste variante?
Ce schema de culoare vrei sa aplici?
Spatiul permite accesul publicului?
Ai nevoie de o zona de receptie?
Activitatea ta impune ca pardoseala sa aiba calitati speciale?
In functie de aceste cerinte, furnizorul tau de pardoseli iti va putea propune o suita de solutii adecvate nevoilor tale:
Pardoseala suprainaltata si Mocheta rola / mocheta dale / covor PVC / lemn
Montarea pardoselii
Este capital de tinut minte ca orice lucrare de reparare/zugravire, schimbare a tamplariei/prizelor/ instalatiilor de incalzire/aer conditionat etc se face inainte de instalarea pardoselii!
In functie de solutia aleasa, montajul se va realiza mai repede sau in timp mai indelungat, va produce unele neplaceri ce tin de curatenia spatiului, praf sau zgomot sau se va realiza mai discret. In orice caz, un furnizor serios va lasa lucrarea curata in urma sa, astfel incat sa va puteti monta rapid mobilierul si sa va bucurati de noul ambient.